Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Hatály: 2021. május 12-től

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") az MCC Press Kft., mint a https://mccpress.hu/ weblapon található online könyváruház üzemeltetőjének (a továbbiakban: "Szolgáltató") és a Szolgáltató által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő megrendelőnek (továbbiakban: "Vevő"; a Szolgáltatóval együttesen: "Felek") a jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a https://mccpress.hu/ weboldalon (a továbbiakban: "Weboldal") található elektronikus áruházon (a továbbiakban: "Áruház") keresztül történik. A Weboldalon történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") szabályozza.

Az ÁSZF visszavonásig és/vagy módosításáig hatályos, rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni. Az Áruház használatához kapcsolódó adatkezelésre a Szolgáltató mindenkor hatályos adatkezelési tájékoztatója az irányadó.

I. Az Áruház adatai

1. Az Áruházat az MCC Press Kft. üzemelteti.

2. A Szolgáltató székhelye: 1016 Budapest, Somlói út 49-53.

4. A Szolgáltató postai címe: 1518 Budapest, Pf. 155., telefonszáma: 06 1 372 0191; e-mail címe: info@mccpress.hu

5. A Budapest Főváros I. kerület Budavári Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala (Igazgatási Iroda) által kiadott csomagküldő kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: BDV/41763-1/2020; adószám: 18157918-2-41; nyilvántartási szám: 01-01-0006421,
nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék.

6. A Weboldal tárhelyszolgáltatója a Magyar Hosting Kft (info@mhosting.hu, 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.)

7. A Vevő rendelésével, vásárlásával kapcsolatban a Szolgáltató ügyfélszolgálata információt nyújt hétköznap 9 és 17 óra között a +36 30 137 4442 telefonszámon, illetve a info@mccpress.hu e-mail címen.

II. A megrendelés menete és teljesítése

8. A megrendelések leadása az Áruházban kizárólag elektronikus úton, a Weboldalon lehetséges. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat, visszaigazolásokat a Szolgáltató kizárólag elektronikus úton, e-mailben küldi el a Vevők részére.

9. A megrendelés leadására regisztráció vagy a szükséges személyes adatok regisztráció nélküli megadása után van lehetőség. A regisztrált Vevő az e-mail címe és jelszava megadásával azonosíthatja magát ("belépés").

10. Minden keresés-, ajánló-, lista- vagy termékoldalon a termékek mellett/alatt egy ikon található, amelyre kattintva a kosárba tehető az adott termék. A kosár több különböző terméket is tartalmazhat, a mennyiség megváltoztatásával ugyanabból a termékből több is vásárolható, valamint kivehető a kosárból azon termék, melyet a Vevő nem kíván megvásárolni.

A termék(ek) kosárba tételét követően szállítási és fizetési mód választandó, melyet követően a Vevő rendelésösszesítő oldalra kerül, mely rögzíti a kosár tartalmát és a szállítási adatokat. Ha a Vevő terméket tesz a kosarába, de arra nem ad le rendelést, akkor az utolsó kosárba tételtől számított 60 (hatvan) perc elteltével kosárelhagyó e-mailt kap. A kosárelhagyó e-mail rögzíti az e-mail kiküldésének pillanatában a Vevő kosarában megtalálható termékeket. Egy Vevő egy nap alatt legfeljebb egy (1) kosárelhagyó e-mailt kap.

11. A megrendelés véglegesítésével a felhasználó ajánlatot tesz, mellyel ajánlati kötöttsége és fizetési kötelezettsége keletkezik, s melyre a megrendeléstől számított 1 órán belül e-mailben a Szolgáltató automatikusan visszaigazolást küld. A visszaigazolás tartalmazza a rendelés azonosítóját, a választott szállítási és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint a felhasználó szállítási (név, cím, telefonszám) és számlázási (név, cím) adatait. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg 1 órán belül és a fizetés sem történt meg, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

12. A rendelés leadása előtt a Vevőnek lehetősége van a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével.

web

13. A Szolgáltató kizárólag bankkártyás fizetést fogad el. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a Szolgáltatóhoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A vásárlás minden esetben forintban történik, a vételár jóváírására forintban kerül sor. Nem forintban vezetett bankszámlához vagy hitelszámlához tartozó kártyával történő fizetés esetén az online bankkártyás fizetés során a más devizából forintra váltást a Vevő kártyakibocsátó bankja végzi el, az általa meghatározott árfolyamon.

14. A Vevő és a Szolgáltató között jelen ÁSZF alapján írásba foglalt szerződés jön létre, amelyet a Szolgáltató iktat és annak létrejöttét követő 5 (öt) évig megőriz. A létrejövő adásvételi szerződés nyelve magyar. Az árak forintban értendők, az általános forgalmi adót tartalmazzák. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma.

15. A Vevő számára a számla PDF formátumban kerül kiküldésre a vásárláshoz tartozó e-mail címre. A Vevők a teljesített rendelések számláit ezt követően a Szolgáltatótól is igényelhetik a jogszabályok által előírt megőrzési időn belül.

A Vevők alapértelmezett beállításként PDF formátumú számlát kapnak a regisztráció során megadott e-mail címre, ugyanakkor regisztrációjuk véglegesítése után lehetőségük van belépés után az opció kikapcsolásával hagyományos (papíralapú) számla kiállítását kérni.

A Vevőnek jogában áll eltérő számlázási és szállítási adatokat (nevet, címet) megadni, melyek valódiságáért a Vevő felel.

16. Szolgáltató mindent tőle elvárható lépést megtesz annak érdekében, hogy a Vevő által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa.

A Szolgáltató kizárólag belföldre, a GLS futárszolgálat útján szállítja ki a megrendelt termékeket. Amennyiben a Vevő a rendelését munkanapon 16 óráig leadja, akkor a feldolgozás aznap megkezdődik. A megrendelés nyomon követhető belépést követően a https://mccpress.hu/hu_HU/account/orders/ menüpont alatt, valamint Szolgáltató e-mailben tájékoztatást küld a megrendelés feldolgozásáról.

Szállítási díjak: 800 Ft

Csomagról információ kérése:

GLS Hungary,

Munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.

Telefon: (+36 29) 886 700

Mobil: (+36 20) 890-0660*

A Szolgáltató közreműködőként az alábbi szolgáltatót veszi igénybe:

ShopRenter.hu Kft (Egyéb információ-technológiai szolgáltatás)

Székhely és levelezési cím: Debrecen, 4028, Kassai út 129.

cjsz: 09-09-020636

adószám: 23174108209

Email cím: info@shoprenter.hu

Barion Payment Zrt. (online fizetési szolgáltatás)

Székhely és levelezési cím: 1117, Budapest, Infopark sétány 1. I. ép. 5. em. 5.

cjsz: 13 09 117930

adószám: 14201637213

Elérhetőség: +36 1 464 70 99

PayPal (Europe) S.à r.l. (L-1150 Luxemburg) (elektronikus pénzkibocsátás)

Székhely és levelezési cím: S.à.r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxemburg

cjsz: 04056498

adószám: 22046007

Elérhetőség: service@paypal.com

Magyar Hosting Kft., (honlap üzemeltetője)

Székhely és levelezési cím: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.,

cjsz: 01 09 968314

adószám: 23495919241,

E-mail cím: info@mhosting.hu

17. A teljesítés lehetetlenülése esetén a Szolgáltató Vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja, és az előre kifizetett ellenértéket a tájékoztatást követően, legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül visszautalja. A visszautalással kapcsolatban Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

Szolgáltató minden tőle elvárható lépést megtesz azért, hogy a Weboldalon megjelenő adatok a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából vagy adminisztratív tévedésből származó, a szokásos piaci ártól lényegesen eltérő ár (így különösen 0 v. 1 Ft-os ár) nem minősül ajánlattételre való felhívásnak.

A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit.

III. Elállási jog, kellékszavatosság, termékszavatosság

18. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a termék, több termék különböző időpontban történő szolgáltatása esetén az utoljára szolgáltatott termék átvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül. A termék átvételének időpontja a futártól történő átvétel időpontja. Az átvétel időpontja a futártól kapott nyugtával bizonyítható.

A Vevő elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (+36 30 137 5542), e-mailben (info@mccpress.hu) illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a termék átvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül elküldeni a Szolgáltató részére. Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. A nyilatkozatmintát IDE kattintva töltheti le.

A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

A Vevőt terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot e ponttal összhangban gyakorolta. Érvényes elállás esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

19. Elállás esetén a terméket a Vevőnek el kell vinnie a Szolgáltató által kijelölt átvételi helyre, ahol a vételárat a fizetéskor igénybe vett fizetési móddal megegyező módon vagy a Vevő hozzájárulásával más fizetési móddal kaphatja vissza. A termék postai úton is visszaküldhető. A visszavásárláshoz a rendelés azonosítójára vagy a vásárlást igazoló számlára lesz szükség. Elállás esetén a Vevőt kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

Szállítási díjat a Szolgáltató teljes rendeléstől való elállás esetén térít vissza azzal, hogy amennyiben a Vevő nem a legkisebb költséggel járó szállítási módot választotta, úgy az ebből származó többletköltséget a Szolgáltató nem téríti vissza. A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget csak akkor téríti vissza a Szolgáltató, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot veendő figyelembe).

A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén. Szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy a 45/2014 (II.26) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésének m) pontja értelmében e-könyvekre (nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom) nem vonatkozik az elállási jog. Vevő az e-könyv megrendelés leadásával, kifejezett, előzetes beleegyezését adja ahhoz, hogy a megrendelés leadását követően a teljesítést Szolgáltató haladéktalanul megkezdi és Vevő tudomásul veszi, hogy teljesítés megkezdését követően Vevő elveszíti az elállási jogát.

Szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából fakadó kárai megtérítését.

20. A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Ptk. rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben.

A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 (kettő) hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 (kettő) éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 (hat) hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 (hat) hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

Kellékszavatossági igény érvényesítése során, ha a termékkel kapcsolatos kellékszavatossági igény érvényesítése nem személyesen történik, az érintett termék visszaszállítását, cseréjét Szolgáltató saját költségére végzi az általa kiválasztott és megbízott szolgáltató közreműködésével, feltéve, ha a Vevő ezen igényét előzetesen, Szolgáltató ügyfélszolgálatán bejelenti a törvényes határidőn belül.

Vevő szavatossági igényét telefonon (+36 30 137 5542), e-mailben (info@mccpress.hu), a Weboldalon szereplő kapcsolat-felvételi űrlapon és a Weboldalon megjelölt helyszínen személyesen is bejelentheti a Szolgáltató részére. A Szolgáltató a bejelentett szavatossági igényről jegyzőkönyvet vesz fel.

21. Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 (kettő) éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

22. A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

- Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon a Weboldalra, ott megrendelést adjon le.

- Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.

- Az abból eredő károkért, hogy a Vevő saját felelősségére nem alkalmaz számítógépének használata során az elektronikusan terjedő vírusok, egyéb kártevők elleni védelmet biztosító szoftvert.

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének további feltételei a Weboldal láblécében az Ügyfélszolgálat menüpontban olvashatóak.

Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt, hogy a Szolgáltató és az Áruház nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.

IV. Vegyes rendelkezések

23. Szolgáltató jogosult a Vevő részére hírlevelet küldeni, amennyiben a Vevő a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a Vevő által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak. Vevő az önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a Vevő részére több hírlevelet nem küld, továbbá törli a Vevő adatait a hírlevélre feliratkozott vevők adatai közül.

24. Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével a Vevő a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz fordulhatnak a info@mccpress.hu e-mail címen, illetve a +36 30 137 5542 telefonszámon, illetve a 1518 Budapest, Pf. 155. címen a honlapon jelzett időpontban.

A panaszkezelés nyelve: magyar.

A Vevő szóbeli panaszát Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben Vevő a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy a panaszáról Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és annak tartalmát egyezteti és jóváhagyatja a Vevővel. A jegyzőkönyv másolati példányát Szolgáltató átadja a Vevőnek. Szolgáltató a panaszt annak beérkezését követően megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küld.

A panaszról készült jegyzőkönyv a következők adatokat tartalmazza:

a) a Vevő neve;

b) a Vevő lakcíme, székhelye, illetve amennyiben szükséges, levelezési címe;

c) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja;

d) a Vevő panaszának részletes leírása

e) a Vevő által vásárolt termék cikkszáma vagy egyéb termék beazonosításra alkalmas azonosító

g) a jegyzőkönyvet felvevő személy és a Vevő aláírása (utóbbi formai elem kizárólag személyesen közölt szóbeli panasz esetén elvárt).

Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően Szolgáltató megvizsgálja és vizsgálat eredményéről Vevőnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről Vevőt a Szolgáltató elektronikus úton értesíti.

A panaszkezelés során következő adatok kérhetők a Vevőtől:

neve

lakcíme, székhelye, levelezési címe

telefonszáma

értesítés módja

panasszal érintett termék vagy szolgáltatás cikkszáma vagy egyéb azonosító száma

panasz leírása, oka

Vevő panasszal kapcsolatos igénye

a panasz alátámasztásához szükséges, Vevő birtokában lévő dokumentumok másolata

a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat.

25. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából a Vevő békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Budapesti Békéltető Testület; 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.

Lakcím szerint illetékes békéltető testületek:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu, bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím:bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu, bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-735
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint
Levelezési címe: 3300 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305.-306. szoba
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné, Dr. Vígh Judit
E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszáma: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési címe: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Elnök: Dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6 Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné Dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Székhely: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Ügyfélfogadás: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Mitev Hrisztó
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-514
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu, zmbekelteto@zmkik.hu

Ha a vásárolt termékkel kapcsolatban panasszal kíván élni, akkor igénybe veheti az online vitarendezési platformot (OVR), amely IDE kattintva érhető el. A platformon regisztrációt követően, a Szolgáltató e-mail címének (info@mccpress.hu) megadása mellett küldhető be panasz.

Vevő a lakóhelye szerinti illetékes fogyasztóvédelmi szervhez, illetve bírósághoz is fordulhat:

A fogyasztóvédelmi szervek listája: http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista

A békéltető testületek aktualizált elérhetőségei itt találhatók: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/

Bíróság: Az ügyre hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság (http://www.birosag.hu)


MCC Press Kft.

1016 Budapest, Somlói út 49-53.
Postacím: 1518 Budapest, Pf. 155.

Elérhetőségeink